Over Arjo Rietveld

“Na een tevreden klant ga ik blij naar huis”

“Ik ben Arjo Rietveld, een gedreven timmerman.
Al jong wist ik dat ik iets met mijn handen wilde gaan doen. Ik dacht aan houtsnijwerken, maar besloot op de middelbare school om timmerman te worden. Ik volgde de beroepsgerichte opleiding bouwtechniek en rondde daarna met succes de mbo-timmermanopleiding af.

Bij een klein timmerbedrijfje deed ik praktijkervaring op. We hadden veel werk bij particulieren en deden vooral binnenverbouwingen. Alles wat de klant wilde was mogelijk.

Geen seconde spijt
Na een bedrijfsovername, kwamen we meer in de grotere werken terecht. Dat beviel mij uiteindelijk niet. Een tijd speelde ik met de gedachte om voor mijzelf te beginnen. Toen iemand mij vroeg een grote klus te doen greep ik die kans aan. En daar heb ik geen seconde spijt van. Ik krijg weer veel energie uit mijn werk. Eerst keek op de klok hoe laat het was, nu moet ik gewoon stoppen omdat de tijd voorbijgevlogen is.

Klant moet koning zijn
Waarom ik voor mijzelf begon? Het is mijn streven om de klant helemaal te betrekken in het proces. Ik wil de klant echt koning laten zijn. Natuurlijk betekent dat allereerst kwaliteitswerk leveren! Maar tegelijkertijd: uw wensen en vragen zijn mijn uitgangspunt. Zelfs als er tijdens de klus een idee oprijst kijken we samen naar de mogelijkheden. Natuurlijk kan het gebeuren dat er eens iets misgaat. Maar de ervaring leert dat klanten het dubbel waarderen als je het netjes oplost.

Enthousiasme
Het meest waardeer ik de band die met klanten ontstaat! Wat is er leuker dan het enthousiasme van een klant te proeven? Zo ga je tevreden uit elkaar én zie je elkaar vaak nog eens terug.”